Home
WRITINGS
SCRIERII
POEMS
POEZII
LINKS
CONTACT
SITE MAP

Capitolul 7


In El Avem Planul Veacurilor 1 Planul Veacurilor 2 Voia Lui Dumnezeu TAINA VOII SALE Implinirea Vremurilor Ziua de Odihna Odihna Lui Inceputul & Sfarsitul UNIREA IN HRISTOS Imparatia Lui Dumnezeu Eternitatea


- David Ilea -

Caci a binevoit sa ne descopere taina voii Sale,dupa planul pe care-l alcatuise in Sine insusi,ca sa-l aduca la indeplinire la implinirea vremilor,spre a-Si UNI IARASI INTR-UNUL,IN HRISTOS, toate lucrurile: cele din ceruri si cele de pe pamant. (Efeseni 1:9,10)

Prin harul mare a lui Dumnezeu descoperit in vremea aceasta, in scrierile trecute am scris despre cei doi oameni in care a fost asezat de Dumnezeu destinul omenirii. Apostolul Pavel luminat de Duhul Sfant, declara fara indoiala puterea, planul si voia lui Dumnezeu cand zice: Dupa cum AM PURTAT chipul celui pamantesc,tot asa VOM PURTA si chipul Celui ceresc.Felul de vorbire al Apostolului dovedeste clar suveranitatea si planul voii Sale prin alegerea celor doi oameni, unul pamantesc si Unul ceresc.Dovedeste clar suveranitatea si planul voii Sale, unde El hotareste ca TOTI OAMENI SA POARTE chipul celui pamantesc, apoi unde tot El hotareste ca TOTI OAMENI SA POARTE si chipul Celui ceresc.Dovedeste clar suveranitatea si planul voii Sale unde El hotareste modul,felul,randuiala dupa care am purtat chipul celui pamantesc,si tot El hotareste modul,felul,randuiala dupa care vom purta chipul Celui ceresc.Dovedeste clar suveranitatea si planul voii Sale cand Dumnezeu hotareste cu un motiv bine stabilit ca cel pamantesc sa fie primul si intaiul,si tot El hotareste ca Cel ceresc sa fie al doilea si ultimul. 

Apostolul dovedeste ca Dumnezeu este Autorul,El este acela care cauzeaza dorinta si infaptuirea, El este acela care a hotarat mersul, functionarea si destinul tuturor lucrurilor unde zice: Ce spun eu,fratilor, este ca NU POATE carnea si sangele sa mosteneasca Imparatia Lui Dumnezeu, si ca putrezirea NU POATE mosteni neputrezirea.Iata va spun o taina,NU VOM adormi toti, dar toti VOM FI SCHIMBATI. Caci TREBUIE ca trupul acesta, supus putrezirii,SA SE IMBRACE in neputrezire, si trupul acesta muritor SA SE IMBRACE in nemurire.1Corinteni 15:49-53. Apostolul foloseste o vorbire spirituala, pentru lucrurile spirituale,lucrurile pamantesti sunt temporare dar lucrurile ceresti sunt vesnice.Lucrurile ceresti stapanesc si guverneaza in orice privinta peste lucrurile pamantesti. Omul pamantesc cat si randuiala pamanteasca NU POATE sa aiba vointa libera in fata Omului ceresc cat si in fata randuieli ceresti.Este hotarat de Dumnezeu, este decretul puteri Sale ca omul pamantesc NU POATE sa mosteneasca Imparatia lui Dumnezeu,ca putrezirea NU POATE mosteni neputrezirea.Este decretul Suveranitati Sale ca NU VOM ADORMI TOTI, este hotararea Sa ca TOTI SA FIM SCHIMBATI, CACI TREBUIE SA FIE O SCHIMBARE,unde omul pamantesc supus morti si putrezirii SA SE IMBRACE in nemurire si in neputrezire. 

Caci TREBUIE declara Apostolul, cuvantul TREBUIE,cat si celelalte cuvinte de mai sus, ne vorbesc despre hotararea neschimbatoare, despre o hotarare apsoluta,sigilata si asezata in planul voiei Sale. Trebuie ca Adam cel pamantesc si randuiala lui: Neascultarea,pacatul si moartea sa fie de scurta durata, trebuie sa fie temporare,trebuie sa aiba sfarsit.Trebuie sa se implineasca cuvantul care este scris: Moartea a fost inghitita de biruinta.Cand trupul supus putrezirii va fi imbracat in neputrezire,cand trupul muritor va fi imbracat in nemurire atunci se va striga cu voce tare: Unde iti este biruinta, moarte? Unde iti este boldul,moarte? Boldul mortii este pacatul, si puterea pacatului este Legea. 

Apostolul declara puternic maretul adevar, unde omul vechi, acela pamantesc, trebuie sa aiba un sfarsit, prin aparitia,prin descoperirea Omului ceresc si unde randuiala omului pamantesc: Neascultarea, pacatul si moartea,NU POATE CONTINUA, NU POATE FI TRANSFERATA in Omul ceresc si in randuiala Sa,care este ascultare, neprihanire si viata.Faptul ca omul pamantesc si randuiala sa: neascultarea, indepartarea, pacatul si moartea ar continua vecinic dupa venirea Omului ceresc, in asa fel ca neascultarea va fi vesnica, ca indepartarea va fi vecinica, ca pacatul va fi vecinic,si ca moartea va fi vesnica continuand in eternitatea lui Dumnezeu paralel sau alaturi de viata eterna da,aceasta invatatura este apsolut in contradictie cu planul, hotararea si voia Suveranului Creator, da, aceasta invatatura este fabricata de mintile pagane si pamantesti a unor oameni care nu au cunoscut deplin pe Hristos si nici voia si planul Lui Dumnezeu. 

Da uni din acesti oameni sunt numiti PARINTI BISERICI, si este adevarat ca ei sunt parintii, ei au nascut prin mintea si puterea lor aceea pamanteasca, biserica lor care este tot pamanteasca supusa lucrurilor trecatoare supusa unor randuieli moarte.  Dar Biserica Lui Hristos nu este nascuta de nici un om pamantesc, nimeni nu poate fi numit PARINTE sau TATA al acestei Biserici, ea este a Lui Hristos dupa cum a declarat El unde zice Scriptura: Pe aceasta piatra voi zidi BISERICA MEA, si portile Locuintei mortilor nu o vor birui Matei 16:18.Luati seama, dar,la voi insiva si la toata turma peste care v-a pus Duhul Sfant episcopi,ca sa pastoriti BISERICA DOMNULUI pe care a castigat-o cu insusi sangele Sau Fapte…20:28.

Daca este o neascultare eterna, daca este o despartire eterna,daca este o moarte eterna,si daca este un chin si o pedeapsa eterna, atunci si Adam, omul cel pamantesc,omul cel vechi trebuie sa fie etern. Pentru ca prin Adam cel pamantesc au venit toate acestea, in el au fost asezate de Dumnezeu, si numai in el pot sa –si aiba existenta. Daca moartea venita prin Adam stapaneste etern asupra omenirii atunci dejaba a venit Hristos.Daca nu este o venire la viata a celor morti, daca Adam cel pamantesc este etern,daca pacatul lor este etern,daca moartea lor este eterna, atunci nici Hristos nu a inviat din morti, pentru ca invierea lui Isus din morti inseamna SFARSITUL LUI ADAM,SFARSITUL PACATULUI,SFARSITUL MORTI, SFARSITUL OMULUI VECHI. 

Scriptura declara puternic aceasta hotarare si decret a lui Dumnezeu unde zice ;Caci daca moartea a venit prin om,tot prin Om a venit si invierea mortilor.Si dupa cum TOTI MOR IN ADAM, tot asa, TOTI VOR INVIA IN HRISTOS. Deci moartea exista atata timp cat Adam exista, NUMAI IN ADAM EXISTA MOARTE, NUMAI IN ADAM SE POATE MURI. Cat este de adevarat ca nu exista viata pentru omenire fara Hristos, tot atat este de adevarat ca nu exista moarte pentru omenire fara Adam cel vechi, cel pamantesc.Numai in Adam se poate purta chipul sau cel pamantesc, deci fara Adam acela pamantesc nu exista chip pamantesc.Scriptura dovedeste ca Adam si toata randuiala lui: neascultarea, indepartarea, pacatul si moartea au stapanit asupra omenirii PANA LA VENIREA LUI HRISTOS. Prin puterea cruci lui Isus,prin moartea si invierea Sa, a luat sfarsit pentru totdeauna atat Adam cel pamantesc cat si toata randuiala lui unde zice: Stim bine ca omul nostru cel vechi (Adam cel pamantesc) a fost restignit impreuna cu El (impreuna cu Isus, restignirea lui Isus este defapt restignirea omului vechi), pentru ca trupul pacatului sa fie desbracat de puterea lui, in asa fel ca sa nu mai fim robi ai pacatului. Caci cine a murit, de drept,este izbavit de pacat. Acum, daca am murit impreuna cu Hristos, credem ca vom si trai impreuna cu El, intrucat stim ca Hristosul inviat din morti nu mai moare, moartea nu mai are nici o stapanire asupra Lui Romani 6:6-9. Pentru ca, dupa cum pacatul a stapanit dand moartea, tot asa si harul sa stapaneasca dand neprihanirea,ca sa dea veata vesnica, prin Isus Hristos,Domnul nostru.El ne-a mantuit si ne-a dat o chemare sfanta, nu pentru faptele noastre,ci dupa hotararea Lui si dupa harul care ne-a fost dat in Hristos Isus, inainte de vesnicii (veacuri),dar care a fost descoperit acum prin aratarea Mantuitorului nostru Hristos Isus care a NIMICIT MOARTEA, si a adus la lumina viata si neputrezirea prin Evanghelie 2 Timotei 1:9-10. Prin moarte sa nimiceasca pe celce are puterea mortii, adica pe diavolul,SI SA IZBAVEASCA pe toti aceia care prin frica mortii, erau supusi robiei toata viata lor.Evrei 2:14,15.Caci TREBUIE ca El sa imparateasca pana va pune pe toti vrajmasii sub picioarele Sale. Vrajmasul cel din urma, care va fi nimicit, VA FI MOARTEA 1Corinteni 15:25,26.Si pe muntele acesta, inlatura marama care acopera toate popoarele,si invelitoarea care infasoara toate neamurile,NIMICESTE MOARTEA PE VECIE……Isaia 25:7,8

Mentionez cu toata certitudinea, deplin incredintat, ca expresia MOARTEA ETERNA nu se gaseste niciunde in Sfanta Scriptura cu referinta la faptura umana. Este foarte interesant felul in care raspund uni cititori dupa ce citesc asemenea scripturi ca si acestea aratate mai sus.Da uni cititori ar vrea foarte, foarte mult ca moartea si pedeapsa sa fie eterne,mantuirea sa fie numai pentru cel mult putini oameni si dragostea Lui Dumnezeu sa fie pieritoare si de foarte,foarte scurta durata. Sunt deplin incredintat prin harul Lui Dumnezeu ca dupa cum TOTI OAMENI mor in Adam, tot asa, TOTI OAMENI vor invia in Hristos, dar dupa cum toti oameni au murit odata cu Adam, iar apoi fiecare la randul cetei sale. Adica atunci cand Adam a murit, odata cu el a murit toata samanta sa, pentruca un om mort a nascut oameni muritori. Oameni acestia muritori au murit fiecare la randul cetei lui, fiecare in vremea si in generatia lui. Tot asa este, spune Apostolul si cu cei ce inviaza in Hristos, odata cu invierea Lui Isus a inviat toata samanta Sa, pentruca un Om viu da nastere la oameni vii.Dar acestia oameni, vin la viata, inviaza in Hristos, fiecare la randul cetei lui 1Corinteni 15:22,23.

Apostolul Pavel prin lumina Duhului face aceasta declaratie cad zice: Toti oameni vor invia in Hristos, dar fiecare la randul cetei lui. Apostolul adduce la lumina hotararea apsoluta a lui Dumnezeu asezata in planul veacurilor. ESTE HOTARAT DE DUMNEZEU CA TOTI OAMENI SA INVIEZE IN HRISTOS,este hotarat ca fiecare om sa invieze in Hristos la randul cetei lui. Este hotarat de Dumnezeu ceata la care apartine fiecare om. Este hotarat veacul sau vremea cand fiecare ceata sa se nasca si sa se formeze. Este hotarat de Dumnezeu numarul de oameni care formeaza fiecare ceata si este hotarata slujba, pozitia si lucrarea fiecarei cete. Totul apsolut totul este hotarat si stabilit de Dumnezeu, pentru ca este LUCRAREA LUI. Apostolul vorbeste foarte marginit in scrierea sa aducand la lumina cel putin trei cete si ordinea in care au parte de inviere unde zice: Si dupa cum toti mor in Adam, tot asa, toti vor invia in Hristos,dar fiecare la randul cetei lui.Hristos este cel dintai rod, apoi,la venirea Lui,cei ce sunt ai lui Hristos. In urma va veni sfarsitul (cei de la urma, ultimi, ultima ceata).

Apostolul Pavel intelege aceasta lucrare misterioasa, adica invierea TUTUROR OAMENILOR in Hristos dupa ordinea cetelor, prin descoperirea facuta lui de Duhul lui Dumnezeu. Faptul ca Hristos este PRIMUL ROD sau cel dintai rod al invieri ne vorbeste clar ca inainte de Omul Isus nu a fost nici unul altul care sa treaca din moarte la viata nemuritoare. Hristos este deci primul rod al vietii nemuritoare. Dar Hristos nu este El insusi ca Om, ULTIMUL rod al invierii. Apostolul ne spune ca sunt mai multe cete, si acestea cete au ordinea si vremea lor cand sa invieze in viata nemuritoare. De remarcat este faptul ca nu toate cetele se pot numi PRIMA CEATA, sau primul rod al vietii nemuritoare. Prima ceata sau primele roade ale vietii nemuritoare au locul lor unic in planul Lui Dumnezeu.

Multi teologi ne spun ca viata nemuritoare este numai pentru primele roade care este Biserica. Daca acesta ar fi adevarul, Pavel trebuia sa declare ceva asemanator: Si dupa cum toti mor in Adam,totusi in Hristos vor invia NUMAI o singura ceata numiti primele roade, iat toti ceilalti, marea majoritate vor ramane sa chinuiasca in moartea eterna. 

Pavel terminase cu nota buna Institutul Theologic care functiona dupa randuiala lui Gamaliel, dar din cauza ca randuiala lui Gamaliel era foarte limitata, foarte trecatoare, era de natura pamanteasca, era cu adevarat o slava foarte trecatoare, da slava Literei,slava Legi care era doar o umbra a realitati, si in care nu era adevarata viata. Da din acesta cauza randuiala lui Gamaliel este un utilaj de multiplicare a ceia ce este limitat si trecator,este un utilaj producator de copii (utilaj de copiat) mereu in descrestere si intr-o devalorizare continua a ceia ce odata era numita SLAVA TRECATOARE. 

Nu invatatura, nu cunostinta, nici intelepciunea dobandita in Institutul lui Gamaliel l-au determinat pe Apostol sa declare dragostea lui Dumnezeu ascunsa in Isus Hristos si felul misterios in care aceasta dragoste aduce pe toti oamenii din nou la Dumnezeu. Iata ce marturiseste el despre tainele Lui Dumnezeu,unde zice: Prin descoperire Dumnezeiasca am luat cunostinta de taina aceasta despre care v-am scris in putine cuvinte Efeseni 3:3. 

Fie dar ca harul Lui Dumnezeu sa fie indeajuns pentru cititorii acestor putine cuvinte si prin care har Duhul Sfant sa marturiseasca inimilor voastre adevarul inca neinteles de majoritatea Imperiului Crestin. Apostolul declara ca invierea in Hristos se face dupa o anumita ordine stabilita de Dumnezeu. Despre aceasta ordine Scripturile marturisesc cu glas puternic in multe vremi si in multe generatii,in multe locuri si prin multe tablouri de vorbire, inca de la inceputul zidiri.Dupa cum constructia unei cladiri se face in multe etape de constructie, si aceste etape au la randul lor o anumita ordine numerica si anumite masuri de timp.O ordine numerica este acolo unde unele etape de lucru se numesc primele, sau cele de la inceput, iar altele se numesc ultimele sau cele de la sfarsit, precum altele se numesc etapele de mijloc adica acelea etape care sunt urmatoarele dupa cele de la inceput. Dupa masura timpului intelegem faptul unde unele etape de lucru pot sa foloseasca mai mult timp in comparatie cu altele care sunt de durata mai scurta.

Tot la fel se facea in vremile trecute, recoltarea unor cereale,mai cu seama recoltarea culturilor de grau.Graul fiind hrana de baza si una dintre cele mai importante surse de hrana a omului, intodeauna recoltarea graului a fost urmarita si asteptata cu mare bucurie de fiinta umana. Tu inmultesti poporul,ii dai mari bucurii,si el se bucura inaintea Ta, cum se BUCURA LA SECERIS Isaia 9:3. Scriptura declara ca in vremile trecute recoltarea graului se facea in mai multe etape de recoltare,prima etapa de recoltare era numita etapa PRIMELOR ROADE sau primele spice de grau care erau gata pentru recoltare numite si PARGA.Deasemenea era si ultima etapa de recoltare a graului, aceasta de obicei fiind etapa cu canditatea cea mai mare de grau si era etapa cu mai multa durata de timp. Mentionez caci dealungul tuturor veacurilor nu sa intalnit, nu sa cunoscut un obicei un principiu al celor ce semanau suprafete mari cu grau,unde, odata ce primele roade (primul rod era foarte putin in comparatie cu rodul intregi culturi, doar cateva spice) au fost recoltate, culese si aduse la hambarul semanatorului de grau, semanatorul sa abandoneze marea parte a culturi, marea parte a lanului de grau ramas in tarina sa sau chiar sa-l arunce intr-un foc mistuitor,privind cu manie spre rodul munci sale.

Da un astfel de fermier, un astfel de obicei sau principiu nu sa intalnit nici odata la oameni intelepti semanatori de grau.  Primele roade nu sunt SINGURELE ROADE, primele roade inseamna ca inaintea lor nu a fost un altul rod, apoi mai inseamna ca dupa ele urmeaza un altul rod care potrivit vechiului obicei, era mult mai mare decat primul rod. Inca in timpul cand apostolul Pavel scrie aceasta scrisoare fratilor din Corint oameni vremi aceleia cunosteau foarte bine randuiala primelor roade. Din cauza ca graul era cultura cea mai importanta, era hrana de baza a oamenilor si majoritatea cultivatorilor de grau asteptau cu o dorinta mare noua recolta. Cand vremea recoltei se apropia stapanul casei trimetea o sluga inteleapta, sau fiul cel mai mare, sa priveasca peste culturile de grau sa determine daca au aparut deja primele roade. 

Daca raspunsul era favorabil, stapanul casei trimetea slugile sale sa culeaga NUMAI primele spice de grau ajunse la coacere numite PRIMELE ROADE sau PARGA.Recoltarea primelor roade intotdeauna vorbea despre, era simbolul, era vestitorul unei recolte foarte mare, care urma sa fie secerata nu peste prea mult timp. Primele roade erau si evidenta reala, prima marturie, erau o declaratie vizibila despre felul cum o sa arate cultura intreaga de grau semanata in tarina cultivatorului de grau.Cand stapanul casei privea frumusetea primelor roade, in bucuria lui poruncea sa se faca o petrecere, unde toti cei prezenti, cei invitati se angajau intro bucurie si desfatare pamanteasca cu mancari si bauturi care de obicei tinea cateva zile.Bucuria si petrecerea aceasta nu era tinuta NUMAI pentru primele roade,oh! nu.Bucuria era pentru TOATA cultura, stiind sigur ca toata cultura de grau este la fel, o sa arate tot asa ca si primele roade, pentruca toata cultura provine din ACELA-SI SOI DE SAMANTA. 

Dumnezeu in maretul Sau plan, in nepatrunsa Sa intelepciune, nu in zadar, nu fara un motiv bine stabilit, a poruncit lui Israel sa tina cele trei sarbatori majore impartite dea lungul anului. Prima sarbatoare in luna intaia, a doua in luna a treia si a treia sarbatoare in luna ultima, adica luna a saptea. Dupa ce Israel este scos din casa robiei de sub jugul greu a lui Faraon, Dumnezeu porunceste lui Moise, unde-I zice: De trei ori pe an, sa praznuiesti sarbatori in cinstea Mea. Sa tii sarbatoarea azimelor (pastele) timp de sapte zile, la vremea hotarata, in LUNA SPICELOR. Sa tii sarbatoarea secerisului,(rusalile) A CELOR DINTAI ROADE din munca ta, din ceia ce vei semana pe camp.Sa tii sarbatoarea STRANGERII ROADELOR, LA SFARSITUL ANULUI (sarbatoarea corturilor), cand vei strange de pe camp rodul muncii tale.De trei ori pe an toata partea barbateasca sa se infatiseze inaintea Domnului Dumnezeu Exodul 23:14-17. 

Sarbatoarea azimelor sau sarbatoarea pastelor trebuia tinuta in prima luna a anului in ziua a cincisprezecea.Domnul a vorbit lui Moise si a zis: Vorbeste copiilor lui Israel si spune-le: Cand veti intra in tara pe care v-o dau si cand veti secera semanaturile, sa aduceti preotului un snop ca PARGA (primul rod) a secerisului vostru.El sa legene snopul intr-o parte si intr-alta inaintea Domnului ca sa fie primit, preotul sa-l legene intr-o parte si intr-alta, A DOUA ZI DUPA SABAT Leviticul 23:9-11.Sarbatoarea azimelor,a pastelor era prima din cele trei sarbatori majore ale anului. Trebuie mentionat faptul ca inainte de iesirea lui Israel din Egipt, nu gasim scris ca Israel ar fi praznuit vreuna din acestea trei sarbatori. Acestea sarbatori au inceput sa fie praznuite numai dupa iesirea lui Israel din Egipt.Sarbatorile acestea sunt sarbatorile Domnului,ele au fost gandite si asezate in randuiala si slava lor de insusi Domnul (Jehovah,Jahweh).

Mesajul acestor sarbatori este foarte bogat, este foarte adanc si acopera mai multe vremi si randuieli diferite, prin care Domnul aduce la indeplinire voia Sa si o mare parte din planul veacurilor. Mesajul lor este pamantesc (istoric) si ceresc (prophetic).Si aici putem vedea principiul Domnului unde vine in lumea fizica mai intai ce este pamantesc, randuiala pamanteasca, iar dupa aceea vine ce este ceresc,randuiala cereasca, adica acea profetica.Daca ramanem numai la randuiala aceea pamanteasca, daca am auzit si am inteles numai mesajul istoric al acestor trei sarbatori, daca suntem tot in Adam cel pamantesc, daca inca suntem inconjurati de slava aceea trecatoare (slava si puterea Legi),daca slava si puterea cruci Lui Hristos este tot in spate (adica dinapoia noastra),daca valul sau marama inca ne acopera fata,atunci mesajul prophetic al acestor trei sarbatori este complect in intuneric, este neauzit si neanteles, si in final vom ramane tot in mesajul randuieli pamantesti. Fara mesajul prophetic, fara randuiala cereasca, adica aceea a spiritului, cele trei sarbatori majore nu sunt de o prea mare valoare. Ele sunt putin mai mult decat o metoda prin care Domnul tinea pe Israel ocupat in drumul lor cel lung spre Cannan.

Dragi cititori apropierea si unirea omului cu Dumnezeu este o garantie apsoluta dovedita prin moartea si invierea lui Isus. Dar dupa cum in Vechiul Legamant privitor la cortul intalnirii, erau anumite randuieli asezate de Dumnezeu, prin care si numai prin care casa lui Israel se intalnea cu Dumnezeu in Locul prea Sfant. Potrivit randuieli Lui Dumnezeu, numai Marele Preot putea sa se intalneasca cu Domnul, si aceasta numai odata pe an, si numai in timpul randuit de Dumnezeu. A trecut mult timp pana cand Dumnezeu a randuit ca si ceilalti oameni,o parte din casa lui Israel sa poata intra in unitate cu Dumnezeu in Locul Prea Sfant. Apoi a trecut un alt timp pana cand si Neamurile, o parte din Neamuri au putut intra in unitate cu Dumnezeu in Locul Prea Sfant.Tot asa in Noul Legamant Dumnezeu a randuit ca invierea tuturor oamenilor in Hristos sa se faca dupa anumite randuieli, dupa anumite cete, anumite vremi, diferite slujbe si diferite chemari. 

Potrivit harului Lui Dumnezeu, potrivit cu revelatia adusa de Duhul pentru vremea aceasta, si potrivit cu voia Domnului pentru fiecare zi, studiul de invatatura despre unirea in Hristos, si randuiala cetelor, va continua in scrierile urmatoare. Harul si Pacea sa va fie inmultite prin cunosterea tot mai intima a Domnului si Mantuitorului nostru Isus Hristos.

 

Other Writings in This Series:

Capitolul 1
Capitolul 2
Capitolul 3
Capitolul 4
Capitolul 5
Capitolul 6
Capitolul 7
Capitolul 8
Capitolul 9
Capitolul 10
Capitolul 11
Capitolul 12
Capitolul 13
Capitolul 14
Capitolul 15
Capitolul 16
Capitolul 17
Capitolul 18
Capitolul 19
Capitolul 20
Capitolul 21
Capitolul 22
Capitolul 23
Capitolul 24
Capitolul 25
Capitolul 26
Capitolul 27
Capitolul 28
Capitolul # 29
Capitolul 30