| |
Unirea in Hristos
# 20
IN EL AVEM rascumpararea, prin sangele Lui, iertarea
pacatelor, dupa bogatiile harului Sau, pe care l-a raspandit din belsug peste
noi, prin orice fel de intelepciune si de pricepere, caci a binevoit sa ne
descopere taina voii Sale, dupa planul pe care-l alcatuise in Sine insusi, ca sa-l
aduca la indeplinire la implinirea vremilor, spre a-Si uni iarasi intr-unul, IN
HRISTOS, toate lucrurile: cele din ceruri si cele de pe pamant Efeseni 1: 7-10.
Planul Veacurilor alcatuit de Dumnezeu contine si doua
persoane foarte importante prin care planul si voia lui Dumnezeu sunt aduse la
deplina indeplinire. Este foarte important sa
mentionez din nou ca Planul Veacurilor contine si ne prezinta numai DOUA
PERSOANE in care este inclusa toata omenirea. O persoana sau un om prin care
omenirea este inca in starea aceasta PAMANTEASCA, si o persoana sau un Om prin
care toata omenirea va fi intr-o stare CEREASCA. Acestea doua personae sunt
foarte diferite una fata de cealalta. Prima persoana adica PRIMUL ADAM, a fost
si este pamantesc, este trecator, este limitat, atat el cat si toata randuiala
lui se termina si se consuma la venirea si in persoana a doua, adica in AL
DOILEA ADAM. A doua persoana, adica AL DOILEA ADAM este si ULTIMUL ADAM, El este
ceresc, El nu este trecator, El nu este limitat, El este vesnic, deaceea dupa El
nu mai este unul altul. Adam cel pamantesc si trecator nu poate sa treaca peste,
nu poate sa continue, nici el nici randuiala lui mai departe, peste Al doilea
Adam Cel ceresc si peste randuiala Lui cereasca, si nu poate sa mearga nici
paralel cu al doilea Adam si cu randuiala lui cereasca. Atat Adam cel pamantesc
cat si tot ce a venit prin el se sfarseste pentru totdeauna in prezenta venirii
si a persoanei lui Hristos, care este Al doilea si ultimul Adam. Numai in Adam
cel pamantesc omenirea a purtat chipul pamantesc si trecator. Prin Adam cel
pamantesc a venit pacatul si apoi moartea. In Hristos omenirea nu mai poarta
chipul pamantesc al pacatului si-al morti, in Hristos toata omenirea va purta
chipul Celui ceresc, chipul neprihanirii si-al vietii. Si dupa cum am purtat
chipul celui pamantesc, tot asa vom purta si chipul Celui ceresc…Caci TREBUIE
ca trupul acesta supus putrezirii, sa se imbrace in neputrezire, si trupul
acesta muritor sa se imbrace in nemurire 1Corinteni 15: 49-53.
Apostolul Pavel luminat de Duhul Adevarului marturiseste cu
multa siguranta voia si hotararea lui Dumnezeu desenata si asezata in Planul
Veacurilor, descoperita intr-o mare masura sfintilor apostoli si proroci ai lui
Hristos prin Duhul. El dovedeste ca potrivit planului lui Dumnezeu TREBUIE ca
trupul ACESTA supus putrezirii, sa se imbrace in neputrezire. Trupul acesta la
care se referea apostolul era trupul pamantesc al lui Adam, deci trupul rasei
Adamice. Acest trup muritor al
intregi omeniri TREBUIE, declara apostolul, sa se imbrace in nemurire Aleluia!
Omenirea poarta chipul pamantesc pana unde fiecare om, la randul cetei lui, va
intra inlauntru pe poarta rastignirii si a mortii lui Isus, pentru ca trupul
acesta supus putrezirii, in Hristos sa se imbrace in neputrezire, si tot atunci
si acolo, trupul acesta muritor, in Hristos sa se imbrace in NEMURIRE Aleluia!
Potrivit celor
scrise in Planul Veacurilor cei doi Adami traiesc si aduc la indeplinire
misiunea lor in doua vremi diferite. Primul si intaiul Adam a trait in starea
lui temporara si pamanteasca de la
caderea lui in neascultare in gradina Edenului si pana la rastignirea si moartea
lui pe crucea lui Isus. In vremea lui toata omenirea a purtat chipul lui
trecator si pamantesc, asa hotarase Dumnezeu, unde toata randuiala primului Adam
sa fie trecatoare si pamanteasca. Deci, Dumnezeu hotarase ca mai intai sa vina
ce este firesc adica pamantesc, iar ce este duhovnicesc si de natura cereasca sa
vina mai pe urma, adica sa vina numai dupa ce, ceia ce era trecator si pamantesc
era sa fie inlaturat si terminat pe crucea lui Isus pentru totdeauna. Cuvintele
folosite de apostol sunt pline cu acest mare adevar: Si dupa cum AM PURTAT
chipul celui pamantesc. Apostolul Pavel dupa ce prin harul lui Dumnezeu primeste
prin credinta rastignirea, moartea, ingroparea si invierea lui Isus, privind in
urma, privind la primul Adam si la tot ce venise prin el si apartinea de el,
alaturanduse intregului neam omenesc cu bucurie vesteste VESTEA BUNA: Dupa cum
AM PURTAT (cand eram afara din Hristos) chipul celui pamantesc, tot asa VOM
PURTA (in Hristos) si chipul Celui ceresc Aleluia!
Toata omenirea,
noi toti am purtat chipul celui pamantesc, noi nu am avut nici o alegere,
Dumnezeu nu ne-a intrebat daca suntem de comun acord cu hotararea Lui. Noi toti,
toata rasa Adamica am purtat chipul tatalui nostru Adam pentruca ne-am nascut
din el. Adam fiind de natura pamanteasca toata samanta lui, toti urmasi lui au
fost de aceeasi natura pamanteasca. Adam cel pamantesc nu a nascut nici un fiu
ceresc, este cu neputinta ca putrezirea sa mosteneasca neputrezirea. Cum este
cel pamantesc, asa sunt si cei pamantesti, cum este Cel ceresc, asa sunt si cei
ceresti, declara cu deplina incredere apostolul. Chipul si natura omenirii
depinde total de cei doi Adami. Potrivit planului si potrivit randuieli lui
Dumnezeu este imposibil sa te nasti in Adam cel pamantesc cu un chip ceresc,
deasemenea este imposibil sa te nasti in Adam Cel ceresc cu un chip pamantesc.
Asa dar, ca sa ai un chip pamantesc TREBUIE sa te nasti in Adam cel pamantesc,
tot asa, ca sa ai un chip ceresc TREBUIE sa te nasti in Adam Cel ceresc. Despre
acest principiu a vorbit Isus cu fariseul Nicodim cand a zis: Nu te mira ca ti-am
zis: TREBUIE sa va nasteti din nou. Un om nascut in Adam cel pamantesc nu poate
intra in Imparatia lui Dumnezeu purtand aceasta stare pamanteasca, el TREBUIE sa
se nasca din nou, adica sa se nasca din nou si acum in Adam Cel ceresc prin
rastignirea, moartea, ingroparea si invierea lui Hristos Isus Fiul lui Dumnezeu
Ioan 3: 1-7. Potrivit celor desenate in Planul Veacurilor Dumnezeu este singurul
care a hotarat soarta si destinul omenirii. Dumnezeu a hotarat destinul omenirii
inainte de nasterea oamenilor. Dumnezeu a scris hotararile Sale in Planul
Veacurilor, unde mai intai in Adam, tot neamul omenesc TREBUIA sa poarte chipul
celui pamantesc, da, aceasta hotarare a fost facuta inainte de facerea omului,
deaceea zice apostolul: Dar intai vine nu ce este duhovnicesc, ci ce este firesc,
ce este duhovnicesc vine pe urma. Dumnezeu avea un motiv foarte intemeiat pentru
care a HOTARAT ca mai intai in Adam toata omenirea sa poarte chipul pamantesc,
si mai pe urma in Hristos, toata omenirea sa poarte chipul Celui ceresc.
Inca de la
inceputul lucrari Sale, Dumnezeu a facut sa rasara din PAMANT tot felul de pomi,
placuti la vedere si buni la mancare, si POMUL VIETII in mijlocul gradinii, si
POMUL CUNOSTINTEI BINELUI SI RAULUI. Cu ce scop a sadit Dumnezeu acestia doi
pomi? De ce a sadit El chiar in MIJLOCUL gradinii acestia doi pomi atat de
diferiti de toti ceilalti? De ce oare Dumnezeu a sadit pomul cunostintei binelui
si raului stiind foarte bine rezultatul tragic? De ce oare Dumnezeu mai INTAI a
prezentat, a descris in prezenta lui Adam rodul pomului cunostintei binelui si
raului si a poruncit Omului sa nu manance din rodul lui? De ce oare Dumnezeu nu
a prezentat, nu a descris in acelasi timp in prezenta lui Adam rodul Pomului
Vietii si de ce oare nu a poruncit lui Adam sa manance din rodul pomului
dobandind astfel Viata Vesnica? De ce oare dupa ce Adam a mancat din rodul
pomului oprit Domnul Dumnezeu l-a indepartat, l-a izgonit afara din gradina
Edenului, ca nu cumva sa-si intinda mana, si sa ia si din pomul vietii, sa
manance din el si sa traiasca vesnic? Accesul si hranirea din pomul vietii era
pentru o alta vreme, era pentru vremea mai de pe urma, era pentru vremea lui
Hristos. Dupa cum toata omenirea a mostenit moartea prin neascultarea lui Adam,
tot asa declara Scriptura si Duhul Sfant, toata omenirea va mosteni viata prin
ascultarea lui Isus Hristos. Dupa cum destinul si chipul intregi omeniri a fost
hotarat si sigilat de Dumnezeu in neascultarea lui Adam, tot asa, destinul si
chipul intregi omeniri a fost hotarat si sigilat de Dumnezeu in ascultarea lui
Isus Hristos. In Adam Dumnezeu a inchis pe toti oameni in neascultare, PENTRUCA
in Isus Hristos, Dumnezeu sa se indure de toti oameni Romani 11: 32. Fie ca este
vorba de inchiderea omenirii in neascultare, care venise mai intai, fie ca este
vorba de indurare pentru omenire, care venise mai pe urma, amandoua acestea sunt
LUCRAREA LUI DUMNEZEU. Dupa cum cladirea este lucrarea Claditorului indifferent
ce fel de unelte foloseste claditorul, tot asa, purtarea celor doua chipuri:
chipul pamantesc si chipul ceresc, sunt voia, hotararea si lucrarea lui Dumnezeu
chiar daca El foloseste unelte foarte diferite. Iata ca pentru purtarea chipului
pamantesc Dumnezeu S-a folosit de unelte cum au fost: diavolul, pacatul si
moartea, iar pentru purtarea chipului ceresc Dumnezeu foloseste uneltele slavei
Sale cum sunt: harul, neprihanirea si viata, in amandoua cazurile este LUCRAREA
LUI Aleluia!
Apostolul Pavel dupa ce a fost incunostintat de Dumnezeu
despre lucrarea cuprinsa in Planul Veacurilor devine prin voia si harul lui
Dumnezeu un vestitor si un martor al bogatiilor nepatrunse ale lui Dumnezeu
asezate in Isus Hristos. Apostolul Pavel nu a fost incunostintat despre lucrarea
bogatiilor asezate in Hristos prin invatatura primita in Institutului lui
Gamaliel, iata ce declarase Duhul Sfant despre Pavel: Pe cand slujeau Domnului
si posteau, Duhul Sfant a zis: Puneti-Mi deoparte pe Barnaba si pe Saul pentru
LUCRAREA LA CARE I-AM CHEMAT Fapte 13: 2. Iata la ce lucrare il chemase Dumnezeu
pe Pavel: Dar Domnul I-a zis: Du-te, caci el este un vas pe care l-am ales, ca
sa duca Numele Meu inaintea Neamurilor, inaintea imparatilor si inaintea fiilor
lui Israel. El mi-a zis: Dumnezeul parintilor nostri te-a ales sa cunosti voia
Lui, sa vezi pe Cel Neprihanit si sa auzi cuvinte din gura Lui, caci Ii vei fi
martor, fata de toti oamenii, pentru lucrurile pe care le-ai vazut si auzit
Fapte 9: 15, 22: 14,15.
Apostolul deci vesteste si este martor pentru lucrurile
vazute si auzite DIN GURA Celui Neprihanit, Dumnezeu descopera lui Pavel taina
voii Sale, trimis si imputernicit de Dumnezeu apostolul declara cu indrasneala:
Bogatia tainelor nepatrunse asezate de Dumnezeu in Isus Hristos Domnul Vietii.
El nu se poarta ca un vrajmas al crucii lui Hristos, el nu declara efectul
neascultari lui Adam mai puternic ca efectul ascultari lui Isus. El declara
sfarsitul randuieli lui Adam si sfarsitul tuturor lucrurilor venite prin el. El
declara sfarsitul pacatului si al mortii, expresii ca: Moartea ETERNA, pedeapsa
si tortura ETERNA, nu erau parte din vocabularul cuvantarilor lui Pavel.
Apostolul vesteste cu multa putere sfarsitul unei nopti intunecoase, sfarsitul
nopti lui Adam, si rasaritul unui soare care aduce cu Sine o noua zi, o zi cum
omenirea inca nu cunoscuse, o zi despre care Dumnezeu vorbise dealungul nopti
lui Adam prin multe semene si minuni, prin multe forme si exemple, prin Lege si
prin gura tuturor patriarhilor si a prorocilor trimisi de El. Apostolul declara
cu bucurie ca vremea purtari chipului cel pamantesc ramane in urma, ramane ca un
lucru petrecut in vremea trecutului, si ca omenirea traieste o alta vreme, o
vreme in care incepem sa purtam chipul cel ceresc, o vreme a vremilor, vremea
lui Hristos.El declara ceia ce a vazut, ceia ce a auzit, atunci cand
Preafericitul Creator si Inteleptul Arhitect I-a descoperit o mare parte a voii
Sale misterios asezata in Planul Veacurilor.
Proroci din
vechime nu au fost indemnati de Duhul sa cerceteze amanuntit toata vremea lui
Adam, neascultarea lui, pacatul si plata pacatului, nu, de o mie de ori nu,
pentruca nu aceasta VREME TRECATOARE o avea in vedere Dumnezeu. Chiar daca
Dumnezeu randuise vremea lui Adam, totusi planul si scopul voii lui Dumnezeu se
indrepta spre o alta vreme mult mai importanta, spre o vreme in care
neascultarea omului Adamic se sfarseste in ascultarea lui Isus, iar pacatul si
moartea nu mai au nimic de lucru, o vreme in care omenirea toata se reantoarce
din nou acasa, o vreme a vremilor, vremea lui Hristos. Iata ce declara apostolul
Petru despre vremea lui Hristos: Prorocii, care au prorocit despre harul care va
era pastrat voua, au facut din MANTUIREA ACEASTA tinta cercetarilor si cautarii
lor staruitoare. Ei cercetau sa vada CE VREME si ce imprejurari avea in vedere
Duhul lui Hristos, care era in ei, cand vestea mai dinainte patimile lui Hristos
si SLAVA de care aveau sa fie urmate 1Petru 1: 10,11. Duhul lui Hristos care era
in proroci in vremea lui Adam, avea in vedere, si vestea inca de pe atunci
VREMEA LUI HRISTOS si slava care avea sa fie descoperita in vremea Lui. Despre
vremea lui Hristos Mesia a vorbit batranul Iacov cand a zis: Toiagul de domnie
nu se va departa din Iuda, nici toiagul de carmuire dintre picioarele lui, pana
va veni SILO (Mesia), si de El vor asculta popoarele Geneza 49: 10.
Vremea lui Hristos este vremea cea mai importanta din tot
Planul Veacurilor, toata Scriptura vorbeste despre ea. Isus dovedeste acest mare
adevar cand zice Iudeilor: (Voi) Cercetati Scripturile, pentru ca (voi) socotiti
ca in ele aveti viata vesnica, dar tocmai ELE MARTURISESC DESPRE MINE. Si nu
vreti sa veniti la Mine ca sa aveti viata! Ioan 5: 39,40. Iata deci ca toate
Scripturile marturiseau despre Hristos, ele marturiseau ca nu in ele, adica in
Scripturi era viata vesnica, ele marturiseau despre Hristos, ca numai in Hristos
Mesia era viata vesnica. Hristos era randuit de Dumnezeu sa fie speranta,
apropierea, iertarea, impacarea, salvarea si viata fiecarui fiu al lui Adam. Tot
in Hristos si in vremea Lui, Dumnezeu hotarase reanoirea sau asezarea din nou a
tuturor lucrurilor cum declara si apostolul Petru: Dar Dumnezeu a implinit
astfel ce vestise mai inainte prin gura tuturor prorocilor Lui: ca, adica,
Hristosul Sau va patimi. Pocaiti-va, dar, si intoarceti-va la Dumnezeu, pentru
ca sa vi se stearga pacatele, ca sa vina de la Domnul VREMURILE DE INVIORARE, si
sa trimita pe Cel ce a fost randuit mai dinainte pentru voi: pe Isus Hristos, pe
care cerul TREBUIE sa-L primeasca, pana la VREMURILE ASEZARII DIN NOU A TUTUROR
LUCRURILOR, despre ACESTEA VREMURI a vorbit Dumnezeu prin gura tuturor sfintilor
Sai proroci din vechime Fapte 3: 18-21. In Hristos si in vremea Lui, Dumnezeu
hotarase sa impace TOTUL cu Sine, prin El, nu numai lucrurile pamantesti dar
chiar si lucrurile ceresti unde zice: Caci Dumnezeu a vrut ca toata plinatatea
sa locuiasca in El, si sa impace TOTUL cu Sine, prin El, atat ce este PE PAMANT
cat si ce este IN CERURI, facad pace, prin sangele crucii Lui Coloseni 1: 19,20.
Mentionez ca
potrivit Scripturilor si dupa hotararea lui Dumnezeu vremea lui Hristos nu numai
ca este cea mai importanta vreme, dar este si ULTIMA VREME, in ceia ce priveste
reantoarcerea omului din nou la Creatorul sau. Vremea lui Hristos este ultima
vreme pentru ca si Hristos este ULTIMUL ADAM. In Hristos si in vremea Lui se
sfarsesc toate lucrurile, toate vremurile se consuma si se opresc in prezenta
puterii lui Hristos. In Hristos si in vremea Lui se opresc din alergarea si
activitatea lor toate domniile, toate stapanirile si toate puterile. Aici in
prezenta si in puterea crucii lui Isus se opresc pentru totdeauna din
activitatea lor: diavolul, pacatul, omul vechi si moartea.
Inca de la inceputul zidirii, Dumnezeu a facut omului trei
promisiuni majore. Toate acestea trei promisiuni TREBUIAU sa-si aiba implinirea
lor in Hristos, Mesia si-n vremea Lui. Prima promisiune a fost unde Dumnezeu va
ZDROBI capul vechiului sarpe prin SAMANTA femeii, eliberand astfel pe toti cei
nascuti prin femeie. A doua promisiune a fost facuta tot de Dumnezeu acolo unde
a promis lui Avraam ca in SAMANTA lui v-a BINECUVANTA toate familiile pamantului,
iertandule toate pacatele. Si a treia promisiune facuta personal de Dumnezeu lui
David unde din SAMANTA lui v-a ridica un IMPARAT care in finalul Imparatiei Lui
v-a aseza dreptatea lui Dumnezeu in tot pamantul. Toate acestea trei mari
fagaduinte se implinesc dupa voia lui Dumnezeu, in Hristos Isus. Cred eu ca
despre VREMEA implinirii acestor fagaduinte vorbeste apostolul Petru, unde el le
numeste VREMURI DE INVIORARE, VREMURILE ASEZARII DIN NOU A TUTUROR LUCRURILOR.
Apostolul cu bucurie declara ca despre ACESTEA VREMURI (vremea lui Hristos=
Vremuri de inviorare, vremurile asezarii din nou a tuturor lucrurilor) a vorbit
Dumnezeu prin gura tuturor sfintilor Sai proroci din vechime. Duhul lui Hristos
care era in proroci din vechime VESTEA cu putere VREMEA lui Hristos: Vremea
Harului, Vremea Izbavirii,Vremea Indurarii, Vremea Iertarii, Vremea reantoarceri
omului din nou acasa, Vremea Unirii,Vreme de Inviorare, Vremea asezarii din nou
a tuturor lucrurilor, Vremea Dreptati si a Vietii Vesnice. Este de remarcat
faptul ca marea parte a PROROCILOR DE ACUM din vremea lui Hristos, proroci
Imperiului Crestin, nu vestesc indeajuns bogatia vremi lui Hristos, ei traiesc
in vremea lui Hristos dar vestesc VREMEA LUI ADAM CEL PAMANTESC, neascultarea,
pacatul si moartea. Ei nu vestesc VESTEA BUNA adica EVANGHELIA, ei vestesc
VESTEA REA, vestea pacatului, vestea mortii si vestea pedepsei si a chinului
ETERN. Iata ce declara tot apostolul Petru: Lor le-a fost descoperit ca nu
pentru ei insisi, ci PENTRU VOI spuneau ei acestea lucruri pe care vi le-au
VESTIT ACUM cei ce v-au propovaduit Evanghelia, prin Duhul Sfant trimis din cer
si in care chiar ingerii doresc sa priveasca 1 Petru 1: 12.
Apostolul
aduce in lumina acest mare adevar, unde proroci si propovaduitori lui Hristos de
ACUM vestesc prin Duhul Sfant aceeasi Evanghelie, propovaduiesc si declara
ACELEASI LUCRURII SI ACELEEASI VREMURI pe care le-a vorbit Dumnezeu prin gura
tuturor prorocilor Sai din vechime.
Ei vestesc Evanghelia, Vestea Buna, Vremi de inviorare, CUVINTELE GURII LUI
DUMNEZEU Aleluia! Iata doar cateva din miile de cuvinte nemuritoare vorbite de
Dumnezeu prin gura sfintilor Sai proroci si oameni din vechime. Acestea cuvinte
se vestesc si acum in vremea lui Hristos in anul Domnului 2012, prin gura
tuturor vestitorilor si a propovaduitorilor lui Hristos prin Duhul: Domnul
ostirilor pregateste TUTUROR POPOARELOR, pe muntele acesta, un ospat de bucate
gustoase, un ospat de vinuri vechi, de bucate miezoase, pline de maduva, de
vinuri vechi si limpezite. Si pe muntele acesta, INLATURA MARAMA, care acopera
TOATE POPOARELE si invelitoarea care infasoara TOATE NEAMURILE. Nimiceste
moartea pe vecie, Domnul Dumnezeu sterge lacrimile de pe TOATE FETELE si
indeparteaza de pe tot pamantul ocara poporului Sau, da Domnul a vorbit. Totusi
intunericul nu va imparati VESNIC pe pamantul in care acum este necaz. Dupa cum
in vremurile trecute a acoperit cu ocara tara lui Zabulon si tara lui Neftali,
in vremurile viitoare va acoperi cu slava tinutul de langa mare, tara de dincolo
de Iordan, Galileia Neamurilor. Poporul, care umbla in intuneric, vede o mare
lumina, peste ceice locuiau in tara UMBREI MORTII rasare o lumina. Tu imultesti
poporul, ii dai mari bucurii, si el se bucura inaintea Ta, cum se bucura la
seceris ,cum se veseleste la impartirea prazii.Caci jugul care apasa asupra lui,
toiagul, care-I lovea spinarea, nuiaua celui ce-l asuprea, LE-AI SFARAMAT, ca in
ziua lui Madian.Caci un Copil ni S-a nascut, un Fiu ni S-a dat, si domnia va fi
pe umerii Lui, Il vor numi: Minunat Sfetnic, Dumnezeu tare, Parintele
vesniciilor, Domn al paci. De aceea Domnul insusi va va da un semn: Iata,
fecioara va ramane insarcinata, va naste un fiu si-I va pune numele Emanuel (Dumnezeu
este cu noi, El este cu noi si nu impotriva noastra) Se va intampla in scurgerea
vremurilor, ca muntele Casei Domnului va fi intemeiat ca cel mai inalt munte, se
va inalta deasupra dealurilor, si TOATE NEAMURILE se vor ingramadi spre el.
Popoarele se vor duce cu gramada la el si vor zice: Veniti, sa ne suim la
muntele Domnului, la Casa Dumnezeului lui Iacov, ca sa ne invete caile Lui si sa
umblam pe cararile Lui. Caci din Sion va iesi Legea, si din Ierusalim Cuvantul
Domnului. El va fi Judecatorul neamurilor, El va hotara intre un mare numar de
popoare, asa incat din sabile lor isi vor fauri fiere de plug, si din sulitele
lor cosoare, nici un popor nu va mai scoate sabia impotriva altuia si nu vor mai
invata razboiul. Apoi o Odrasla va iesi din tulpina lui Isai si un Vlastar va da
din radacinile lui In ziua aceea, Vlastarul lui Isai va fi ca un steag pentru
popoare, NEAMURILE se vor intoarce la El, si slava va fi locuinta Lui. Nu se va
face nici un rau si nici o paguba pe tot muntele Meu cel sfant, caci PAMANTUL va
fi plin de cunostinta Domnului, ca fundul marii de apele care-l acopera. Iata
Robul Meu, pe care-L sprijinesc, Alesul Meu, in care Isi gaseste placere
sufletul Meu, Am pus Duhul Meu peste El, El va vesti neamurilor judecata. El nu
va striga, nu-Si va ridica glasul si nu-L va face sa se auda pe ulite. Trestia
franta n-o va zdrobi, si mucul care mai arde inca, nu-l va stinge. Va vesti
judecata dupa adevar. El nu va slabi, nici nu se va lasa, pana va aseza
dreptatea PE PAMANT, si OSTROAVELE vor nadajdui in Legea Lui. Eu, Domnul,Te-am
chemat ca sa dai mantuire si Te voi lua de mana,Te voi pazi si Te voi pune ca
legamant al poporului, ca sa fii LUMINA NEAMURILOR. Sa deschizi ochi orbilor, sa
scoti din temnita pe cei legati si din prinsoare pe cei ce locuiesc in intuneric.
Iata ca cele dintai lucruri s-au implinit, si va vestesc ALTELE NOI, vi le spun
mai inainte ca sa se intample. Cantati Domnului o cantare noua, cantati laudele
Lui pana la marginele pamantului,voi care mergeti pe mare si ceice locuiti in
ea, ostroave si locuitorii lor! Pustiul si cetatile lui sa inalte glasul! Satele
locuite de Chedar, sa-si inalte glasul! Locuitorii stancilor sa sara de veselie,
sa strige de bucurie din varful muntilor! Sa dea slava Domnului si sa vesteasca
laudele lui in ostroave! Sa se bucure cerurile si sa se veseleasca pamantul, sa
mugeasca marea cu tot ce cuprinde ea! Sa tresalte campia, cu tot ce e pe ea,
toti copacii padurii sa strige de bucurie inaintea Domnului! Caci El vine, vine
sa judece pamantul. El va judeca lumea cu dreptate si popoarele dupa
credinciosia Lui. Familiile popoarelor, dati Domnului, dati Domnului slava si
cinste! Caci Tu, Doamne, Tu esti Cel Preainalt peste tot pamantul. Cantati
Domnului o cantare noua. Strigati catre Domnul cu strigate de bucurie, toti
locuitorii pamantului! Chiuiti, strigati si cantati laude! Cantati Domnului cu
arfa, cu arfa si cu cantece din gura! Cu trambite si sunete din corn, strigati
de bucurie inaintea Imparatului, Domnului! Sa urle marea cu tot ce cuprinde ea,
sa chiuie lumea si cei ce locuiesc pe ea, sa bata din palme raurile, sa strige
de bucurie toti muntii inaintea Domnului! Caci El vine sa judece pamantul!
Strigati de bucurie catre Domnul toti locuitorii pamantului! Slujiti Domnului cu
bucurie, veniti cu veselie inaintea Lui. Sa stiti ca Domnul este Dumnezeu! El
n-ea facut, ai Lui suntem. Laudati-L si binecuvantati-I Numele. Caci Domnul este
bun, bunatatea Lui tine in veci, si credinciosia Lui din neam in neam. Laudati
pe Domnul, caci este bun caci in veac tine indurarea Lui! O, de ar lauda oamenii
pe Domnul pentru bunatatea Lui, si pentru minunile Lui fata de fiii oamenilor.
El I-a scos din intuneric si din umbra mortii si le-a rupt legaturile. El a
sfaramat porti din arama si a rupt zavoare din fier. Nebunii, prin purtarea lor
vinovata (prin pacatul neascultarii) si prin nelegiuirile lor, ajunsesera
nenorociti. Sufletul lor se dezgustase de orice hrana si erau langa portile
mortii. El a trimis Cuvantul Sau si I-a tamaduit si I-a scapat de groapa. O, de
ar lauda oamenii pe Domnul pentru bunatatea Lui.TOATE marginile pamantului isi
vor aduce aminte si se vor intoarce la Domnul, TOATE familiile neamurilor se vor
inchina inaintea Ta. Caci a Domnului este Imparatia, El stapaneste peste neamuri.
TOTI cei puternici de pe pamant vor manca si se vor inchina si ei, inaintea Lui
se vor pleca TOTI ceice se coboara in tarana, cei ce nu pot sa-si pastreze viata
.
Neprihanitilor, bucurati-va in Domnulsi veseliti-va! Scoateti strigate de
bucurie, toti cei cu inima fara prihana! Cantati o cantare noua! Faceti sa
rasune coardele si glasurile voastre! Caci Cuvantul Domnului este adevarat si
toate lucrarile Lui se implinesc cu credinciosie. Bunatatea Domnului umple
pamantul. Tot pamantul sa se teama de Domnul! Toti locuitorii lumii sa tremure
inaintea Lui! Caci El zice si se face, porunceste si ce porunceste ia fiinta.
Opriti-va si sa stiti ca Eu sunt Dumnezeu, Eu stapanesc peste neamuri, Eu
stapanesc pe pamant. Bateti din palme TOATE popoarele! Inaltati lui Dumnezeu
strigate de bucurie! El este Imparat mare peste tot pamantul. Cantati lui
Dumnezeu cantati! Caci Dumnezeu este Imparat peste tot pamantul, cantati o
cantare inteleapta. Inalta-Te peste ceruri, Dumnezeule, peste TOT pamantul sa se
intinda slava Ta. Caci bunatatea Ta ajunge pana la ceruri si credinciosia Ta
pana la nori.Tu asculti rugaciunea, de aceea TOTI oameni vor veni la Tine.TOT
pamantul se inchina inaintea Ta si canta in cinstea Ta, canta Numele Tau. Da,
TOTI imparatii se vor inchina inaintea Lui, TOATE neamurile ii vor sluji. Caci
El va izbavi pe saracul care striga si pe nenorocitul care n-are ajutor. TOATE
neamurile pe care le-ai facut, vor veni sa se inchine inaintea Ta, Doamne si sa
dea slava Numelui Tau. Cand te voi lauda, voi fi cu bucuria pe buze, cu bucuria
in sufletul pe care mi la-I izbavit, si limba mea va vesti zi de zi dreptatea
Ta. Laudati pe Domnul, caci este bun, caci in veac tine indurarea Lui! Asa sa
zica cei rascumparati de Domnul. Laudati pe Domnul, Laudati-L cu timpane si cu
jocuri, laudati-L, cantand cu instrumente, cu chimvale sunatoare, laudati-L cu
chimvale zanganitoare! Laudati-L cu jocuri, cu toba si cu arfa. TOTI IMPARATII
PAMANTULUI TE VOR LAUDA DOAMNE, CAND VOR AUZI CUVINTELE GURII TALE, EI VOR LAUDA
CAILE DOMNULUI, CACI MARE ESTE SLAVA DOMNULUI. Tot ce are suflare sa laude pe
Domnul.
Acestea sunt doar foarte putine declaratii si cuvinte
rostite de GURA lui Dumnezeu prin oameni Sai din vechime, adica oameni Sai care
au trait in vremea lui Adam cel pamantesc, oameni care au fost vestitorii
venirii vremi si a persoanei lui Hristos. Oameni acestia fiind foarte adanc
miscati de cuvintele GURI lui Dumnezeu vestite prin ei, au cercetat si au
studiat amanuntit vremea si venirea lui Mesia Hristosul. Trebuie cunoscut faptul
ca oameni si prorocii acestia ai lui Dumnezeu nu au vestit numai vremea si
venirea lui Hristos. Ei au vestit de multe ori neascultare si consecintele ei,
pacatul si plata lui, moartea si putrezirea, toate lucrurile venite prin Adam
cel pamantesc, ei vesteau intotdeauna CUVINTELE GURI LUI DUMNEZEU. Dragi mei
cititori, iata ce ne spune unul din proroci lui Dumnezeu care a vestit mult
neascultarea, pacatul si moartea venite prin Adam si care stapaneau in vremea
lui Adam: M-ai induplecat, Doamne, si m-am lasat induplecat, ai fost mai tare
decat mine si m-ai biruit! In fiecare zi sunt o pricina de ras, toata lumea isi
bate joc de mine. Caci ori de cate ori vorbesc, trebuie sa strig: SALNICIE si
APASARE! Asa incat Cuvantul Domnului imi aduce numai ocara si batjocura toata
ziua. Daca zic: Nu voi mai pomeni de El si nu voi mai vorbi in Numele Lui! Iata
ca in inima mea este un foc mistuitor, inchis in oasele mele. Caut sa-l opresc,
dar nu pot…Blestemata sa fie ziua cand m-am nascut! Ziua in care m-a nascut
mama, sa nu fie binecuvantata!..De ce n-am fost omorat in pantecele mamei, ca sa-mi
fi fost ea mormantul meu! De ce n-a ramas ea vesnic insarcinata cu mine? Pentru
ce am iesit din pantecele mamei ca sa vad NUMAI SUFERINTA SI DURERE si sa-mi
ispravesc zilele in rusine? Ieremia 20: 7-18.
Asemanator cu Ieremia au fost alti oameni si proroci ai lui
Dumnezeu, dar nici unul dintre ei nu au facut din neascultarea oamenilor si
pedeapsa neascultari rostita de Dumnezeu prin ei TINTA CERCETARILOR SI CAUTARII
LOR STARUITOARE. Ei nu au dedicat viata si timpul lor cercetarilor staruitoare
despre vremea lui Adam, despre neascultarea lui, despre tot felul de pacate
savarsite de oameni si despre tot felul de pedepse a lui Dumnezeu. Ei nu au
declarat niciunde si nicicand: Un pacat ETERN, o moarte ETERNA si o pedeapsa
ETERNA. Neascultarea, pacatul, moartea si pedeapsa nu au fost, nu sunt si nu vor
fi nici unde si nicicand ETERNE. Neascultarea, pacatul, moartea si pedepsele
neascultari nu au nici macar putin loc IN HRISTOS, ele au fost active numai in
Adam cel pamantesc, si sunt si acum tot active pentru toti oameni care mai
traiesc inca in Adam cel pamantesc. Prorocul Ieremia gandesc eu ca ar fi dorit
mult sa se fi nascut in vremea lui Hristos, sa vesteasca prin harul lui Dumnezeu
VESTEA BUNA, lucrurile ceresti, lucrurile vietii vesnice si bogatiile tainelor
lui Dumnezeu ascunse in Isus Hristos Domnul nostru. Prin Duhul el a vazut in
parte vremea lui Hristos, el ar fi dorit mult sa vorbeasca numai de vremea lui
Hristos. Dupa cat vedea el prin Duhul, vremea lui Hristos era cu totul diferita
de vremea lui Adam. Poate ca miscat adanc de bogatiile vremi lui Hristos, el ar
fi dorit mult ca mama lui sa fi ramas insarcinata cu el pana in vremea lui
Hristos, si atunci si acolo sa se nasca intr-o noua zi: In Ziua lui Hristos. El
pentruca luase cunostinta prin Duhul de vremea lui Hristos, ar fi vrut sa fie
transferat intr-o clipa in vremea harului si a indurari lui Dumnezeu. In vremea
unde din cauza ascultari lui Hristos, Dumnezeu se intoarce iar cu fata spre
omenire, unde in patimile si jertfa lui Isus, lumea intreaga este apropiata din
nou si impacata cu Dumnezeu, unde in moartea lui Isus vechiul Adam si toata
randuiala lui este adusa la sfarsit si ingropata in mormantul vesnicei uitari al
lui Isus. Cum ar fi dorit Ieremia si toti ceilalti profeti si proroci sa fie
prezenti in trup si sa fie martori a mult doritei dimineti, dimineata invierii
lui Isus. Dimineata diminetilor cand Omul Isus Hristos, Mesia al lui Dumnezeu a
fost incoronat de Dumnezeu Tatal ca Primul, Singurul si Ultimul Domn si Dadator
al Vietii Neperitoare. Da, in dimineata invierii lui Isus cand Creatorul, si
Suveranul Dumnezeu S-a aratat la orizont intre cele doua vremi si mai mult ca
cel mai puternic si mai maret Soare a decretat plin de bucurie SFARSITUL unei
vremi (vremea lui Adam) si INCEPUTUL unei alte vremi (vremea lui Hristos).
Aceasta a fost dimineata si vremea mult dorita, cerecetata, studiata si mult
asteptata de toti oameni lui Dumnezeu care traind in vremea cand se striga
SALNICIE SI APASARE, si cand se vedea pretutindeni numai SUFERINTA SI DURERE, ar
fi dorit mult sa fie cu intreaga lor fiinta prezenti si apoi martori si
vestitori ai maretului Har si ai Indurari lui Dumnezeu care prin ascultarea lui
Isus a deschis drumul care duce la Pomul Vietii.
Hristos si
vremea lui era patria si cetatea promisa, pe care au cautato, au dorito si
lasand in urma lor vechea vreme, sa-u indreptat cu pasi grabiti avand necontenit
ochi atintiti spre Patria Cereasca. Iata ce declara un mare scriitor in scrierea
lui: In credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite,
ci doar le-au VAZUT si le-au urat de bine DE DEPARTE, marturisand ca sunt
straini si calatori pe pamant. Cei ce vorbesc in felul acesta arata desclusit ca
sunt in CAUTAREA UNEI PATRII. Daca ar fi avut in vedere pe aceea din care
IESISERA, negresit ca ar fi avut vreme sa se INTOARCA in ea. Dar doreau o PATRIE
MAI BUNA, adica o PATRIE CEREASCA. De aceea lui Dumnezeu nu-I este rusine sa se
numeasca Dumnezeul lor, caci le-a PREGATIT O CETATE Evrei 11: 13-16.
Dragi mei, oameni nascuti prin femeie si din femeie, oameni
care au aflat de fagaduinta lui Dumnezeu facuta femeii, au lasat in urma lor
cetatea si randuiala in care s-au nascut si indreptanduse spre vremea
fagaduintei au plecat in cautarea si intalnirea IZBAVITORULUI si a Celui ce va
ZDROBI capul vechiului sarpe, eliberand astfel pe toti nascuti din femeie.
Oameni cu nume mare nascuti din Avraam, oameni care au aflat de fagaduinta lui
Dumnezeu facuta lui Avram, si ei la randul lor au iesit afara din cetatea vremi
lui Adam si au pornit in cautarea Celui ce are putere sa BINECUVINTEZE toata
faptura, toate familiile pamantului cu viata lunga neperitoare. Oameni nascuti
din samanta lui David, cand au aflat de mareata fagaduinta facuta de Dumnezeu
imparatului David, si-au dedicat viata lor cautand sa afle vremea si Imparatul
care va imparati asezand dreptatea pe pamant si a carui Imparatie nu va trece la
unul altul imparat. Da, dragi mei cititori toti acesti oameni au lasat in urma
lor cetatea veche a randuieli lui Adam: neascultarea lui, pacatul, moartea si
toate consecintele neascultari, si le-au considerat toate acestea ca fiind
foarte TRECATOARE, chiar ei se considerau straini in cetatea randuieli lor, se
considerau straini in a purta chipul celui pamantesc, prin Duhul Sfant ei au
aflat despre fagaduintele lui Dumnezeu, spre care au si inceput sa calatoreasca,
despre care au inceput sa vorbeasca, despre care au scris, si despre care au
invatat pe copiii, copiilor lor.
Dragi cititori
statutul credintei lor era mult diferit de statutul credintei Imperiului Crestin.
In statutul credintei lor ei marturiseau credinta in vremea si puterea jertfei
lui Hristos pentru viata Eterna, ei marturiseau credinta in indeajunsa si
vrednica jertfa a lui Hristos pentru mantuirea tuturor oamenilor, ei marturiseau
credinta lor in UNIREA tuturor lucrurilor intr-unul singur adica in Hristos si
in asezarea neprihanirii si a dreptatii lui Dumnezeu pe tot pamantul si in tot
universul creeat de Dumnezeu. Este foarte tragic, este mai mult decat foarte
dureros faptul unde majoritatea celor ce formeaza Imperiul Crestin marturisesc
credinta lor mai mult in puterea morti venita prin Adam decat in puterea vietii
venite prin Hristos, si in orbirea mintii lor au mai adaugat si cuvantul ETERN
in locul cuvantului VEAC sau VEACURI declarand astfel moartea ETERNA. Daca toata
Scriptura si toti oameni lui Dumnezeu prin Duhul au declarat mantuirea tuturor
oamenilor in indurarea lui Dumnezeu si in vrednicia jertfei lui Hristos,
multimea mare a Imperiului Crestin declara pedeapsa si tortura Eterna din nou
adaugand cuvantul ETERN in locul cuvantului VEAC sau VEACURI si astfel declarand
pedeapsa Eterna pentru marea parte a omenirii. Daca asa ar fi cu Hristos si
vremea Lui, daca Patria si Cetatea venita prin Hristos si adusa in vremea Lui,
este o Patrie si un loc unde numai cativa oameni vor ajunge, daca marea parte a
familiilor lor: copii, nepoti, stranepoti, prieteni,vecini si consateni vor
petrece ETERNITATEA in locul de chin si tortura nedescrisa, nu prea departe de
Patria Fericirii, iat toti de aici, cei ajunsi deja in patria Fericirii vor
privii, sau vor fi obligati sa priveasca nesfarsit chinul si tortura, gemetele
si strigatele dupa ajutor a celor dragi ai lor. Daca asa ar fi sa fie, ce fel de
bucurie poate sa aiba un om chiar cel mai rau om, care fiind intr-un loc de
pace, un loc de belsugul fericirii, si in acelasi timp sa priveasca vesnic
chinul, strigatele disperate dupa ajutor a celor ce fusesera odata cei mai dragi
ai lui: soti si sotii, copii si parinti, prieteni si vecini…Sunt ferm convins
ca Parintele Avraam a parasit casa si familia lui parinteasca, frati lui,
surorile lui, multe alte rudenii ale lui, prieteni si vecini, consateni si toata
tara si neamul lui si a pornit in cautarea unei Patrii si a unei Cetati unde,
potrivit fagaduintei lui Dumnezeu, peste prapastia despartirii lui de toti cei
dragi, in HRISTOS si in vremea Lui va fi pusa o punte si peste aceasta punte vor
trece cu bucurii nedescrise toti cei dragi ramasi in urma. Dumnezeu a spus lui
Avraam secretul acesta, Dumnezeu a promis lui Avram ca Patria si Cetatea spre
care l-a trimis era de fapt Locul Unirii si nu al despartirii, era de fapt
Patria si Cetatea unde pacatul si moartea nu sunt cunoscute, unde nu se vorbeste
de salnicie si de apasare si unde suferinta si durerea nu sunt intalnite. In
Cetatea aceasta construita de Dumnezeu, in puterea Vietii neperitoare, in
Hristos, promisese Dumnezeu lui Avraam ca va BINECUVANTA nu numai familia lui,
nu numai familiile cetati lui, nu numai familiile tari si a neamului lui de
care-l despartise Dumnezeu, ci mult mai mult, v-a binecuvanta TOATE familiile
pamantului.
Este adevarat ca cetatea unde se nascuse Avraam era o
cetate unde prin puterea si domnia mortii oameni petreceau putina vreme impreuna
cu toti cei dragi apoi prin puterea nemiloasei morti se desparteau. Era deci o
cetate a DESPARTIRII. Era o cetate de unde fericirea adevarata si dulceata
bucuriei plecasera mult timp in urma, Avraam si alti ca si el nu erau in cutarea
unei patrii si a unei cetati mai rele ca si cetatea lor in care se nascusera.
Daca Avraam ar fi descoperit ca cetatea si patria spre care Dumnezeu I-l
indreptase era un loc si o cetate mai rea ca si cetatea lui de unde prin
credinta plecase el. Daca era o cetate a despartirii pentru totdeauna, daca era
o cetate si un loc de unde trebuia sa priveasca CU BUCURIE chinul groaznic si
tortura eterna a celor ramasi in urma, a celor dragi de care Dumnezeu il
despartise, sa nu fie lasat sa mearga la ei si sa-I ajute, sa aiba sub privirea
lui acest scenariu ingrozitor pentru eternitate. Daca ar fi auzit el
declaratiile multora din vremea lui Hristos, declaratiile lor despre cetatea
CEREASCA, daca ar fi citit el vreo carte scrisa de cei din vremea lui Hristos,
vreo carte cum este cartea scrisa de un renumit om al vremi lui Hristos:
“Oameni pacatosi in mainile Dumnezeului manios,, cu siguranta ca s-ar fi
intors repede in cetatea parinteasca. Avram, familia tatalui si consateni lor
traisera deja aceasta vreme unde pacatosi erau pedepsiti de mana unui Dumnezeu
manios. Aceasta se intampla tot timpul in cetatea lor aceea pamanteasca. Avraam
prin sfatul si fagaduinta lui Dumnezeu plecase in cautarea unei cetati unde
PACATOSI ERAU IERTATI SI BINECUVANTATI DE MANA DUMNEZEULUI BUCUROS, unde oameni
erau UNITI din nou, unde chinul, durerea si despartirea de Dumnezeu si de cei
dragi nu se mai aminteau niciodata Aleluia!
Avraam nu avea o inima egoista, el trebuia sa potriveasca
bine in lucrarea la care Dumnezeu il chemase. Avramm era un MIJLOCITOR. Cand
Dumnezeu I-a zis: Iesi din tara ta, din rudenia ta si din casa tatalui tau,
Avraam nu s-a grabit sa plece, Avraam nu sa gandit numai la el, Avram nu
considerat aceasta IESIRE, aceasta evacuare ca fiind ZIUA RAPIRII, unde numai el
si familia lui, el si denominatia lui pleaca spre patria fericirii. Sunt ferm
convins ca Avraam a mijlocit pentru tara lui, pentru neamul lui si pentru toti
cei ce aveau sa ramana in urma. Cred eu ca Avraam a primit cu bucuria credintei
vestea plecarii lui spre tara Canaanului, plecare pe care o incepuse tatal sau
Terah. Dar pentruca Avraam era si trebuia sa fie un mijlocitor, el a mijlocit
inaintea lui Dumnezeu pentru toti pe care urma sa ii lase in urma, pentu toti
care temporar aveau sa ramana mai departe in cetatea pamanteasca. Dumnezeu I-a
adus lui Avraam VESTEA BUNA, unde motivul principal pentru DESPARTIREA de cei
dragi era chiar motivul UNIRII. Da in samanta lui Avraam Dumnezeu hotarase
apropierea, unirea si binecuvantarea tuturor neamurilor si a familiilor
pamantului. Avraam a mijlocit inaintea lui Dumnezeu si pentru cei rai si rebeli
din cetatea pamanteasca Sodoma. El nu sa bucurat numai de salvarea nepotului sau
Lot, el nu sa bucurat numai de salvarea oamenilor buni, bucuria lui nu era numai
sa fie rapiti toti cei buni in cetatea fericirii si de acolo sa se bucure
privind chinul, tortura si strigatul dupa ajutor al celor rai (pentru mai multe
informatii despre “pilda bogatului nemilostiv,, va rog cititi scrierea
intitulata Pilda Aceasta). Mijlocirea lui Avraam era pentru cei rai, in fiinta
lui prin voia lui Dumnezeu se nascuse credinta aceasta unde prin ascultarea unui
singur Om, toti cei neascultatori pot fi salvati, prin bunatatea unui Om bun pot
fi salvati TOTI cei rai. In cazul Sodomei inca nu sosise VREMEA, inca Omul
ascultator nu se nascuse si Omul bun nu aparuse, in cutarea acestei VREMI, si in
cautarea acestei Cetati a pornit Avraam si toti care mai devreme sau mai tarziu
au auzit despre VESTEA BUNA. Nu in zadar mentioneaza scriitorul amintit mai sus
unde zice el: Cei ce vorbesc in felul acesta arata deslusit ca sunt in cutarea
unei patrii. Daca ar fi avut in vedere pe aceea din care iesisera, negresit ca
ar fi avut vreme sa se intoarca in ea. Dar ei doreau O PATRIE MAI BUNA, adica O
PATRIE CEREASCA Aleluia!
Scopul final al planului lui Dumnezeu, numit in Scriptura
Planul Veacurilor este ca dupa rolarea tuturor veacurilor sa UNEASCA din nou
intr-unul, in Hristos toti oameni si toate lucrurile. Unirea aceasta potrivit
celor scrise si potrivit declaratiilor Duhului Sfant, se face numai IN HRISTOS.
Cuvintele acestea IN HRISTOS, ne arata fara indoiala locul hotarat de Dumnezeu
unde se face UNIREA. Cuvintele IN HRISTOS contin in sinea lor acest mare adevar:
UNIREA se face INLAUNTRU, IN HRISTOS, unirea nu se face undeva aproape de
Hristos, nici macar undeva foarte aproape, undeva chiar langa Hristos, dragi mei
locul desenat si hotarat de Dumnezeu a fost, este si ramane INLAUNTRU IN HRISTOS.
In majoritatea cazurilor pentru intrarea oamenilor DE AFARA inlauntru se face
printr-un loc unic, destinat pentru intrare, numit USA sau POARTA. Omul DE AFARA
nu poate sa se afle dintr-o data INLAUNTRUL unei cladiri fara sa fi intrat pe
USA cladirii. Omul de afara, care a auzit, care stie deja ceva despre cladire,
dar care nu vrea sa foloseasca Usa destinata pentru intrarea in launtru, nu
poate fi un om de incredere, nimenea sa nu il asculte, nimenea sa nu il creada,
nimenea sa nu-l urmeze, omul acela este un hot si un talhar spunea Isus:
Adevarat, adevarat, va spun ca, cine nu intra pe USA in staulul oilor, ci sare
pe alta parte, este un hot si un talhar. Eu sunt USA. Daca intra cineva PRIN
MINE, va fi mantuit, va intra si va iesi si va gasi pasune Ioan 10: 1-10.
Dragi cititori
inlauntrul acestei cladiri Ceresti, in Hristos Isus sunt ASCUNSE toate bogatiile
tainelor lui Dumnezeu. Cu toate ca bogatiile acestea sunt asezate si pastrate
INLAUNTRU pentru fiecare fiinta umana, totusi nici un om nu se poate folosi de
ele, nici un om de sub soare nu poate gusta farmecul adevarat, nimenea nu poate
sa guste esenta si puterile, bogatiile vieti vesnice fara sa fi intrat de afara
INLAUNTRU prin sau pe USA care a fost hotarata prin decretul lui Dumnezeu ca
SINGURA USA de intrare spre puterile nedescrise ale vietii vesnice. Patria
aceasta, cetatea aceasta Cereasca a fost construita de Inteleptul Mester si
Ziditor avand doar UNA SINGURA USA, toate intrarile inlauntru si apoi toate
iesirile afara se fac numai prin aceasta UNA SINGURA USA. Cladirea aceasta nu
mai are o usa sau o intrare inlauntru undeva prin spatele cladirii sau pe
partile laterale. Iata cat de potrivite sunt cuvintele apostolului care zice: In
El, adica IN HRISTOS AVEM rascumpararea. Rascumpararea aceasta este a noastra
pentruca noi o AVEM, ea este a ta stimate cititor si este si a mea, ea este
inlauntru in Hristos, ea este perfect terminata, ea a fost aprobata de Dumnezeu
prin dragostea Sa, prin ascultarea si jertfirea lui Isus.
Chiar daca rascumpararea este complect terminata, chiar
daca ea este a noastra, totusi nimeni, nici un om nu poate beneficia in
intregime de toata puterea rascumpararii numai atunci si acolo unde omul intra
inlauntru in Cetatea Cereasca pe USA dragostei lui Dumnezeu care este Isus
Hristos. Rascumpararea aceasta este complecta, ea este perfecta, ea nu mai are
nevoie de nici macar putina verificare, pentru mostenirea si folosirea ei omul
nu trebuie sa mai participe cu nimic, numai sa vina pe drumul credintei intrand
pe poarta rastignirii, a mortii si a ingroparii lui Isus inlauntrul Cetati
Divine, odata ajuns aici omul va fi din nou in prezenta si in sanul Tatalui
Ceresc Aleluia!
Deaceea esenta si puterea acestei rascumparari nu se
afla in religiile mari si vechi ale omenirii, ea nu se afla in traditiile si
obiceiurile popoarelor pamantului, ea nu se afla in respectarea cu credinciosie
a statutelor denominatiilor Imperiului Crestin, ea nu se afla nici unde in
intregul univers fizic, numai in locul si in persoana aleasa de Dumnezeu, adica
in Isus Hristos Fiul Sau. Rascumpararea aceasta este rascumpararea noastra, a
intregi omenirii. Rascumpararea noastra contine in sinea ei trei salvari sau
eliberari majore: salvarea noastra de sub puterea domniei lui Satan care a fost
nimicit. Salvarea noastra de sub robia Pacatului care a fost oprit, biruit si
aruncat in marea uitarii. Izbavirea noastra de sub jugul nemilos al mortii a
carui mandat de functionare a expirat fiind inlocuita sau inghitita de viata
neperitoare. In marea parte acesta este continutul rascumparari noastre. Daca
rascumpararea omenirii a fost hotarata proiectata si tainic asezata in Planul
Veacurilor, inca inainte de facerea omului, daca ea a fost deplin indeplinita in
vremea si in persoana lui Isus doua mii de ani in urma, de ce oare rascumpararea
si salvarea omenirii nu a fost daruita total oamenilor in dimineata invierii lui
Isus? De ce oare toate bogatiile Indurarii si a harului lui Dumnezeu sunt adanc
ascunse inlauntru in Hristos Isus, si nici un om nu le poate folosi practic
numai dupa ce vine personal la Isus Hristos si prin credinta intra inlauntrul
Dragostei lui Dumnezeu care este de fapt Isus Hristos Domnul Vietii Neperitoare?
Raspunsul la aceasta intrebare este o mare comoara a gandurilor si a hotararilor
lui Dumnezeu si prin voia si harul Sau maret vom continua in limitele
descoperirilor si in limitele campului de lucru stabilite de Dumnezeu pentru
vremea aceasta in fiintele noastre. Cu
multa stima si respect David Ilea.
|